جاذبه های گردشگری کیش
نوشته شده توسط : نیکنام

 آب انبار کیش

یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی جزیره زیبای کیش، آب انبار کیش است که در سال 1372 در منطقه شهر حریره، در مجاورت درخت سبز، با معماری چشم نواز بنا شده است.

به تمامی گردشگران تور کیش تماشای این مرکز تفریحی پیشنهاد میشود. در گذشته در آب انبار کیش، آب آشامیدنی مورد نیاز محوطه به همراه 5 بادگیر ذخیره می شد. البته بادگیر ها وظیفه خنک کردن آب انبار را نیز داشتند که امروزه آب انبار کیش جز یکی از مراکز توریستی جزیره شده، همچنین این جاذبه گردشگری به سبک شهر یزد ساخته شده است و نظر اکثر گردشگران تور کیش را جلب کرده است. 

پارک ساحلی مرجان کیش

یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی جزیره زیبای کیش در نزدیکی بازار مرجان، پارک ساحلی مرجان کیش میباشد که این پارک بازار مرجان را به دریا مرتبط میکند. ساکنین منطقه و گردشگران عزیز تور کیش با حضور در این منطقه زیبا لحظاتی به یاد ماندنی خواهند داشت. 

پارک ساحلی مرجان کیش دارای آلاچیق های متنوع و ساحلی زیبا است که میهمانان عزیز تور کیش در این منطقه فارغ از هياهو خاطرات دلپذیری در این مرکز دیدنی کیش خواهند داشت. گردشگران تور کیش با پیاده روی در محوطه های سرسبز پارک ساحلی مرجان کیش در طبیعتی زیبا و رو به دریا سفری خوش خواهند داشت.

 

 

 

 

پارک شهر کیش

اولین پارک شهر کیش، با مساحت ۱۰/۸ هکتار در سال 1393 بعنوان یک مرکز تفریحی و گردشگری افتتاح شده، این پارک دارای دریاچه های مصنوعی و آب نماهای زیبا، با وجود آلاچیق های متنوع است. همچنین تفریحگاهی مناسب برای ساکنین منطقه و گردشگران تور کیش میباشد. میهمانان عزیز تور کیش در پارک شهر کیش لحظاتی شاد با وجود پیست دوچرخه و اسکیت نیز خواهند داشت.

مراجعه به پارک شهر کیش، با ارائه خدمات ورزشی و تفریحی و فضاهای سبز - فضای ورزش و تندرستی، قایق سواری، پارکینگ برای مسافران تور کیش خالی از لطف نیست.   

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

 

تور کیش نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: